Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2012 22:30 - Как да направим жената щастлива?
Автор: superflorans1 Категория: Забавление   
Прочетен: 1860 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 06.02.2012 22:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
21.Купи и сладолед-Ядене на сладолед в киното е една от най-чувствените наслади

22.Прошепни и в ухото ,че филма е претекст да седнеш до нея
23.Изведи я на дълга разходка-така ще спечелиш доверието и.
24.Разсмей я-80% от жените биха взели мъж ,който ги разсмива
25.Изрежи сърце с вашите инициали върху дърво-Влюбените жени развиват афинитет към дърветата Защо ли ?
  • Дърветата доживяват дълбока старост
  • Извисяват се до небето
  • Невероятно романтични са 
26.Избери романтично място за първия път-жените винаги си го припомнят

27.Бъди свеж и чист
28.Не започвай да се събличаш,като я попиташ тя какво чака
29.Съблечи я /ама не с поглед а действително/
30.Събличай я и след години.да събличаш жената отново и отново означава ,че всеки път я преоткриваш.Бъди винаги откривател.
31.Целувай я навсякъде и после я обладай.Научи какво иска тя и и го дай.
Всичко ,което доставя удоволствие е позволено.
32.Кажи и ,че с нея е било страхотно ,но не я питай как се представих.По добре кажи двете вълшебни думи/знаеш кои/
33.Прегърни я и не ставай веднага от леглото.
34.Кажи и ,че тя е жената на живота ти
35.На другата сутрин и поднеси кафе в леглото





Тагове:   щастие,   жена,   видео,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gothic - Мъж и жена празнували сребърната си ...
06.02.2012 23:44
Мъж и жена празнували сребърната си сватба.Седнали в един бар,поръчали си по едно питие,чукнали се и ...кой какво си мислел:Жената: "За 25 години го научих да пере,да готви,да шие,отказа цигарите,спря пиенето,работи по 4 часа след работа...Какво повече мога да искам!"Мъжът: "Ако бях я утрепал още първата година,сега щях да съм излязъл от затвора!"
цитирай
2. анонимен - Тост за истинската жена
07.02.2012 14:37
"Някога, много отдавна, египетският фараон поискал да получи за рождения си ден най-хубавата роза.
Първо изпратили бялата роза - розата на омразата. Тя тръгнала през пустинята, вървяла, вървяла, но много й се допило вода. Стигнала до някакъв оазис.
- Оазисе, дай ми водичка! - помолила тя.
- Ще ти дам водичка, ако ми дадеш едно листенце! - отговорил оазисът.
- Простак! Глупак! - викнала бялата роза - За каква ме мислиш ти мене? Никакво листенце няма да ти дам! - и продължила пътя си.
Стигнала до друг оазис.
- Оазисе, дай ми водичка!
- Готово! Но трябва да ми дадеш едно листенце!
Розата не дала листенце нито на него, нито на следващите оазиси, които срещнала по пътя си. Затова, когато стигнала при фараона, цялата била повяхнала.
- Не искам тази роза! - викнал ядосано египетският владетел - Изпратете ми друга!...
Изпратили жълтата роза - розата на изневярата. Тя вървяла през пустинята, вървяла и стигнала до първия оазис. Рекла:
- Оазисе, много съм жадна! Дай ми водичка!
- Дадено - отговорил оазисът - но трябва да ми дадеш едно твое листенце!
- Добре! - зарадвала се розата, дала едно листенце, пийнала водичка и продължила - Много ми хареса водичката, искаш ли още едно листенце?...
Така розата давала листенца на който оазис срещнела, пиела вода до насита, но когато стигнала при фараона, от нея била останала само дръжката...
- И тази роза не искам! - още повече се ядосал фараонът - Изпратете ми друга!...
Изпратили червената роза - розата на любовта. И тя тръгнала през пустинята, вървяла, вървяла, стигнала до първия оазис.
- Оазисе, много съм жадна! Дай ми водичка!
- Дадено - отговорил оазисът - но трябва да ми дадеш едно твое листенце!
Розата се поогледала отвсякъде и рекла:
- Все още съм свежа и запазена, мога да продължа...
Стигнала до втория оазис:
- Оазисе, много съм жадна! Ще ми дадеш ли водичка?
- Дадено - отговорил оазисът - но трябва да ми бутнеш едно листенце!
Розата пак се поогледала отвсякъде и видяла, че едно листенце е клюмнало. Дала го тя на оазиса, пийнала водичка и продължила нататък... Когато стигнала при фараона, била много хубава, нежна и запазена...
Да пием за жената, която знае кога, какво и на кого да дава!..."
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: superflorans1
Категория: Забавление
Прочетен: 36770
Постинги: 15
Коментари: 4
Гласове: 30
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол